expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Rabu, 11 April 2012

10 BlOggEr MUsLImAh PilIhAn..!


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..
assalamualaikum w.b.t..

jawab ye salam mirul ni.. tak jawab dosa.. kalau jawab dapat pahala.. insyaALLAH.. ^^ okey..! hari ni mirul nak kongsi dengan anda semua mengenai beberapa perkara yang mirul rasa patut dikongsi bersama anda semua.. mungkin x ada lah sehebat mana pun perkongsian ni, tapi insyaALLAH akan banyak membantu kalian semua.. 

beberapa hari ni mirul banyak menghabiskan masa menghadap laptop kesayangan ni.. :) maklumlah, kalau x sayang nanti dia merajuk.. he3.. dan sepanjang cuti pertengahan semester ni, rasanya x akan ada kerja lain yang akan mirul buat selain on9, update blog, download cerita, masak dan beberapa perkara lain.. (termasuk ibadah lah ye.. ) sepanjang mirul blogwalking selama 2 hari ni, mirul tertarik dengan beberapa blog yang mirul kunjungi.. 

satu persatu entry mereka mirul kunjungi.. dan sejujurnya mirul tertarik untuk membaca kerana mereka merupakan blogger muslimah yang menulis lebih kepada agama kita ni, agama Islam.. :) sesungguhnya itu lah daya penarik kenapa mirul terus membaca dan terus membaca.. :)  dan disebabkan itu, mirul nak berkongsi lah dengan kalian semua mengenai blog-blog tersebut.. dan insyaALLAH lepas ni kalau ada lagi blog-blog yang best, mirul akan kongsi kan ye.. :) insyaALLAH..

klik banner bawah ni untuk ke blog mereka.. :)

1.

2

3

4

5


6


7


8



9



10

macam mana..? apa pandangan anda semua..? pasti ada antara entry mereka yang berjaya menarik minat anda untuk membacanya kan.. hu3.. kalau anda ada blog dan nak mirul tolong promote kan, tinggalkan lah ye jejak blog anda tu.. insyaALLAH kalau mirul ada masa mirul akan buat lagi senarai baru..  :) wasalam..




8 ulasan:

Deleted berkata...

terjah sat ^^

GadisNotaPelekat berkata...

rajin sangat na wat entri up kan blogger muslimah kan .. :P

Diari Anak Perantau berkata...

amna : jom terjah.. :)

Diari Anak Perantau berkata...

eypgonzales : he3.. bukan rajin cuma x malas sangat je.. :P lagipun saya akan buat cam ni lagi, untuk bloger2 lain juga.. x kiraa lah muslimah ke muslimin ke.. okey.. :D

Zayani Zulkiffli berkata...

suke blog kak Farah Lee :)

Diari Anak Perantau berkata...

zayani : he3.. sama lah.. best kan.. :D

Unknown berkata...

asslammualaikum... syukran jazilan akhy mirul.. aiwah header lama tu.. sekarang dah tukar..lama dah post ni.baru tergerak hati nak baca itupun melalui refferer. syukran katsiran jazakallah khair. :)

Unknown berkata...

www.busanamuslimahtrendy.com