expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 6 Mac 2010

meNanGeS...??

assalamualaikum...
huh!!!!!!
pnat kan kalo sharian ktew mnages??
tpi pas nages ktew akan rsew puas..tol x??
blew smalam aku mnages,aku tau aku x layak untok mentangisi apew yang ALLAH dah bri kat aku niew..
tpi air matew x dpat aku nak than lah...
aku try x nak pkir kan hal u tpi air mtew ttap nak mengalir gak...
bodoh tol an????
aku benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hu3.....
tpi spew tau??
x dew sapew2..
and kalo bleh aku x nak sapew2 pon tau...
nobody...
coz aku x nak lah mnyusahkan owang laen dgan masalah aku 2....
aku x skew nak cter msakah aku u kat sapew2...
biar aku jerk yang tau hal u...
tpi thanks gak pada kwan2 aku yang amek brat psal aku k...
thanks sssangat..
aku akan ingat kowang sampai bblew k...
hu3...
and tangisan aku nmlam tdi tlah wat aku sdar yang aku mseh ada kkwan yang mseh amek brat psal aku...
thanks k...
aku epriciate ssangat...
and tok korang......

=) smile always k....

Tiada ulasan: