expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sabtu, 6 Mac 2010

JI HO....

assalamualaikum.....
OPPA2 KU!!!!!!!!!!!!!

ari niew aku rsew nak kongsi ngan korang sal slah 1 wtak dlam cter febret aku "BOYS OVER FLOWER"...
cter yang best gler u....
he3...
aku nak explor wtak "YOON JI HO@KIM HYUN JOONG"
niew a dier wtak dlam cter u...
he3...
dier bkan hero dlam cter u tpi dier mmaenkan pranan pnting dlam cter u...
aku mnat gler lkonan dier u...
coz?????
aku rsew apew yang dier alami 2 aku alami gak...
hu3...
mmang dier terlalu smpurna tok dbandingkan ngan aku yang x dew kistimewaan niew,but sbagai manusia aku rsew aku ngan wtak u ada ksamaan...
snyuman dier slalu wat aku tersyum...comel ssangat...and snyuman dier u lah yang slalu bri smangat at aku untok tros tersnyum tok owang laen...and aku akan brjanji tok tersnyum tok kbhagiaan owang laen...mcam dier...slalu tersnyum untok kbhgiiaan owng laen sdangka dri dier????terlukew and terseksew....sian ssangat....bab u aku akan jdik cam dier...huhuhu...skaku tersnyum tok owang laen.....

blew dier mnanges aku rsew sakit jgak...
blew dier try nak smbnyikan smthing aku nak dier ckap bende u..
aku x nak tgok dier nanges coz aku akan rsew apew yang dier rsew u...
sier slalu smpan prasaan dier u dlam hati dier..dier x nak owang laen tahu apew yang dier rsew coz dier x nak owang tau skit dlam hati dier u...dier snggup korban kan cintew dier dmi kawan baek dier...dier x brani nak ckap kat pompuan 2 yang dier sayang ssangat kat dier...syang sssssanggggat....tpi apew yang dier leh bwat??????? sier just diam and smpan dlam ati....biar dier yang tanggung pnyeksaan u sndri....
huh!!!!!!bdoh!!!!!!!cam aku....

blew dier tdo,dier akan try lpewkan smua masalah dier...and dier brharap blew dier bangun sok nyer masalah dier u akan hilang and dier akan ingat tntang ksronokan smalam jerk....der tau dier x kan bleh wat bnde u tpi dier try sbaek mungkin gak...huhuhu....ksian dier....and muzik dpat tnagkan msalah dier...cam aku...he3...muzik2.....ko trodkan lah tanagkan dier k...jangan ko berhnti dri mengalunkan iramamu i2 k...wat dier tenang and epy slalu....jang wat dier nenanges lagi k....aku x nak lhat air mtew dier jtoh ag...
biar air mtew aku jerk yang mengalir dras k....aku x nak sapew2 ag mnanges...PLEASE!!!!!!!!!!!!


korang nampak kan air mtew dier u??????????aku x nak dier mnages ag....tersnyumlah k....air mtew dier u wat aku mnges and slalu mnages...aku pham prasaan dier u...aku rsew yang dier rsew...aku pham apew yang dier nak lfazkan kat owng yang dier syang u tpi x dpat coz dier x nak ada owang yang mnanges sbab dier...biar dier jerk yang nanges untok owang laen....bdoh....cam aku....hu3....kalo aku leh tlong dier,aku dah tlong awal2 dah...tpi aku x bleh....bab....aku x mampu...biar ktew smpan jerk k dlam ati niew k....
AJA2.....FIGHTING K....

and syuman dier u akan tros wat aku tersnyum....aja2...syum slalu k...wlaupon hati kcewe tpi mlut knew ttap tersnyum...and biarkan dyuman ktew u wat owang laen tersyum....go ji ho....go go go....fighting k....my oppa...mke me smiley k...hu3...
and ktew akan rsew bhagia blew owng yang ktew syang u dmbirew...wlaupon bukan ktew yang dier syang tpi ktew akan rsew bhagia slalu..kan2????????
syum k.....PLEASE!!!!!!!

=)

Tiada ulasan: