expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 10 Jun 2011

Segmen Adrian Aizat | Blogger Suka Makan..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ok..^^ tak jawab dosa..jawab sayang aku..he3..okok..sebelum aku nak of9 dekat FB tadi, tiba-tiba ternampak pula ada seseorang yang telah membuat segmen..he3..demi nak support dia, aku pun dengan berbesar hati menyertailah segmen dia ni..tak da lah susah mana pun..tu lah sebab aku sertainya..he3..^^

kalau nak tahu lebih lanjut, sila klik banner bawah ni okey..^^ tak payah nak segan-segan pula..he3..

aku nak sertai kategori B..^^
makanan kegemaran aku ialah jeng..jeng..jeng..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

ayam masak lemak cili padi..^^ yummy2..

memang masakan febret aku ni..kalau sekali aku makan, memang akan aku tambah lah..he3..sedap gila.. [pada aku lah..ha3..x tau lah korang plak,..^^] apa-apa pun semua masakan aku suka..tak da yang aku tak suka..ha3..[kuat makan tau aku niew..^^] selagi makanan itu halal dan sedap insyaALLAH aku akan sental habis..he3...okok..dah jatuh-jatuh dah air liur korang kan..ha3..papai..^^

p/s :apa macam best kan..? he3..okok..jadi apa lagi, jom lah kita sertai segmen ni ramai-ramai..lagi pun masa untuk sertai segmen ni tak lama kan..he3..jangan lepaskan peluang okey..^^

p/s : gambar 2 hasil masakan aku tau..^^ tak da kaitan dengan google..he3..

okok..disebabkan entry dan segmen ni pasal makan, aku nak tag buzli lah..^^ boleh kan..?
he3..k2..salam..^^

3 ulasan:

Gdsbnga berkata...

nak join jugak :)

Nursyuhaida berkata...

wahh.kalau dapat masak lemak cili padi org negri sembilan yg buat lagi lah kawww!

Diari Anak Perantau berkata...

ha3..tau x pew kn @nursyuhaida..mmg mntap..^^

@gadis bunga : jom join..^^ he3..