expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Selasa, 21 Jun 2011

Day 1 : YoUr fAceBooK pRoFILe PhoTo..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
DAY 1 : YOUR FACEBOOK PROFILE PHOTO


okey..! gambar ni merupakan gambar profile aku sekarang..
dan gambar ini akan berkekalan sehingg bulan 7 nanti..
kenapa aku letak gambar ni..? sebab aku akan pergi reunion dekat Janda Baik Pahang..
jadi, mereka-mereka yang sertai reunion ni, perlulah meletakkan gambar sewaktu kecil dulu..
selepas aku bongkar sana-sini, inilah antara gambar yang aku ada masa kecil dulu..
comel gila kan..? he3.. [pasan..! dush2..!!]
dan gambar ni diambil semasa aku enam tahun..
masa itu aku sekolah tadika di segamat..^^
ok selesai...

p/s : rindu nak jumpa kawan-kawan di sana sebab aku pindah semasa aku darjah 1..  :(


4 ulasan:

Blog Eazy Izzuddin berkata...

wah...
rindu juga zaman sekolah...

aJeS oThMaN berkata...

huhu....
skg aku, ko, azmeer, n haziq wat gmbar cmnie jd profile pic fb....haha....cute kan ???huhu

C i k P i p i T e m b a m berkata...

seriuss comell ! :P

Diari Anak Perantau berkata...

@eazy : he3..sama lah..^^

@ajes : mmg comel..^^

@nurul amira : he3..thnks..