expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 12 Jun 2011

JoM sERtAi BlOglIsT lUqAz..!

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab salam tu dulu ok..^^ macam biasalah..tak jawab dosa, jawab sayang aku..he3..okey..semalam masa aku sedang duduk-duduk santai di hadapan laptop sambil layan lagu christina perry [ooopppsss..! kantoi sudah..ha3..btw, i luv that song..!] tiba-tiba dekat peti masuk FB aku ada orang hantar mesej..ingatkan siapalah yang hantar..terkinja-kinja aku buka..[sebb pgi 2 aq ada inbox mcg ngan someone..ha3..] bila aku bukak..hurm..hampeh..he3..bukan nya "dia" yang hantar..rupa-rupanya DIA..ha3..

undangan untuk menyertai bloglist rupanya..^^ menarik ni..dan aku nak salute sikit lah dekat si LUQAZ ni sebab dia sanggup jemput beribu-ribu orang untuk sertai bloglist dia ni..bagus-bagus..semangat dia memang tinggi..^^ he3..jadi, demi nak hargai dia, aku akan sertai lah bloglist dia ni okey..^^

p/s : nak tahu apa-apa, klik kat banner dia ni okey..segalanya disini..^^ he3..

jadi aku harap kamu semua dapat lah sertai bloglist LUQAZ ni okey..bukan nya susah pun kan..buat satu entry tentang bloglist dia ni, tampalkan banner dia [link kan terus ke blog dier..] pastu post kan entry korang ni dekat komen dia..senang tak..? senang kan..he3..okey..harap ramai lah yang sertai okey..^^

sebelum terlupa, aku join ni untuk list lelaki..^^ tak kan lah untuk perempuan pula kan..he3..

apa-apa selamat berjaya..^^ k2..salam..~

3 ulasan:

Luqman berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Luqman berkata...

thanks sudi join

Diari Anak Perantau berkata...

he3..welcome..^^