اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ
jawab ye semua..^^ tak jawab dosa..he3..okey..! entry ni aku malas nak buat panjang lebar sebab aku tengah panas dengan seorang blogger ni..[panas..? macam aku jerk yang kena.ha3..] okey..! aku terbaca entry ni dekat BLOG KOTAK BULAT.. dia pun katanya tengah panas dengan blogger tu..he3..[sabar ye cik KB..^^]
okey..! ada seorang blogger ni telah menggelarkan diri dia ABAH KAU..! omg..! [kau hingat aku takut..?] kenapa ramai yang panas dengan dia ni..? kalau nak tahu sila baca entry dia ni..[TAPI MIRUL TAK AKAN SEDIAKAN LINK UNTUK KE BLOG DIA..SEBAB TAK NAK KASI TRAFFIC FREE KAT DIA..HA3..jahat tak..? ^^]
p/s : sila klik gambar untuk membesarkan nya..^^ tapi ini baru sebahagian k..
dah baca..? apa pendapat korang..? sakit hati kan..dia menghina blogger tu..! memang lah mungkin bukan kita yang dia maksudkan, tapi sedikit sebanyak tipu lah kalau korang tak panas..hu3.. dan dia dengan berani nya telah mengisytiharkan perang..! tak percaya..? baca bawah ni..hu3..
hu3..entah lah..mirul sebenarnya malas nak marah-marah ni..mirul baca semua komen-komen yang ada..dan yang paling mirul tak boleh tahan tu, ada juga lah seorang dua yang sokong entry ni..memang "pandai" betul lah siapa yang sokong..hu3..tapi apa yang mirul rasa ialah, dia buat semua ni sebab dia nak jadi popular kot..ha3..maklumlah, bila dia buat entry ni, semua blogger akan gempar..lepas tu semua nak baca apa yang dia tulis..kemudian dengan harapann yang tinggi, dia akan anggap ramai yang follow dia..ha3..[macam blog adinda tu..hu3..]
apa-apa pun mirul doakan dia bahagia dekat dunia gila dia tu..dan sebalum tutup blog dia, mirul sempat komen..hik3..[jahat tak mirul nie..? ha3..] nak baca..? he3..klik ye kalau tak nampak..^^ k..salam..~
Read more...


