expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 15 Januari 2010

knapew..apew salah aku??redha??huhu!!

aku rsew keliru..aku x tahu apew yang aku lakukan..kkadang aku mencari di manew silapnyer diri aku niew?
kkdang aku mencari ke mana pergi nyer hidayah allah untuk aku??aku jdik runsing..adkah niew ujian allah untuk aku??kalo aku yang diuji sbegini aku redha..bersabarlah sayang...bab aku tahu d sbalik kesushan pasti akn ada ksenangan..tol x??tpi aku leh than kew ujian bsar niew??pasti kew aku akn rdha akan ujian niew??pasti kew??
~
lpewkan ujian allah untuk aku 2..aku rdha jerk smua takdir untuk aku 2..
huhuhu...btol kew bilew kitew sayang owang u ktew akan diuji?tpi tol kew ujian u akan wat huban kitew u akn kkal atau akan brakhir cam u jerk??aku sayang dier..cam korang sayang owang yang korag sayang u...kitew samew..tpi knapew korang x d uji cam aku??ad sesiapew yang leh bg jwapan untuk dsoalan u??ada??=(

Tiada ulasan: